wtorek, 11 kwietnia 2017

Śniadanie w pracy 2 „Ryż na słodko”


Kolejny pomysł na śniadanie zrodził się z resztek dnia poprzedniego. Tym razem ugotowało mi się za dużo brązowego ryżu. Komu się to już nieraz przydarzyło? Przy dwóch osobach bardzo często jest trudno ustalić porcje obiadowe – przynajmniej dla mnie bywa to trudne. A więc wracając do tematu, to zostało mi trochę brązowego ryżu, więc postanowiłam przygotować kolejne śniadanie na kolejny trudny i długi dzień w pracy. Pewnie większość z nas zna bardzo dobrze ryż na słodko jedzony w dzieciństwie, czasem dobrze wrócić do tych wspomnień.


Składniki
  • 8 łyżek ryżu
  • ¼ szklanka mleka
  • 2 łyżki cukru
  • Trochę miodu
  • Owoce (u mnie to był banan i kiwi)



Mleko podgrzewamy z 2 łyżkami cukru. Do gotującego mleka wrzucamy ryż i trochę miodu. Całość gotujemy na małym ogniu mieszając dopóki mleko nie wsiąknie nam w ryż. Zdejmujemy z ognia i wrzucamy pokrojone w kostkę owoce. Gotowe, więc życzę smacznego J To naprawdę duża dawka energii z rana J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz