niedziela, 7 maja 2017

Zielony koktajl

Za oknem coraz częściej widać wiosnę, więc też w mojej kuchni wprowadziłam mały wiosenny klimacik.  Wiosna i lato to dla mnie pory roku pełne wspaniałych smaków. Kolorowe targowiska zapełnione młodymi warzywami i piękny zapach truskawek. No tak, na takie przyjemności trzeba jeszcze trochę poczekać, ale pewnego słonecznego dnia rozpoczęłam swój sezon na koktajle. Tym razem była to składanka tego co akurat miałam. W lodówce została sałatka owocowa z dnia wcześniejszego, w której znajdowało się jabłko, granat, pomarańcza, kiwi i banan. Dodatkowo wrzuciłam liście szpinaku i odrobinę wody dla rozcieńczenia napoju.

Od tego dnia koktajle coraz częściej zaczęły się u mnie pojawiać. Na razie są to owoce dostępne również w okresie zimowym. Ale gdy tylko zaczną pojawiać się świeże truskawki, maliny, czereśnie powstanie coś nowego.




Otwieramy wiosnę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz