środa, 21 czerwca 2017

Drugie śniadanie, przekąska, a może deser?

Jak widać już w tytule dzisiaj coś na słodko, ale to czy będzie to dla was deser czy drugie śniadanie, które zabierzecie ze sobą do pracy zależy tylko od was.

Do przygotowania tej przekąski potrzebujemy
  • Jogurt naturalny bądź jogurt grecki
  • Dowolne owoce
  • Miód
  • Dowolny dżem


Ja dodałam zarówno dżemu i miodu, ponieważ moje owoce nie były aż tak słodkie.
Owoce, które znalazły się u mnie to banan, arbuz i winogrona.

Naszą słodkość układamy warstwowo, u mnie wyglądało to następująco:
  • banany pokrojone w kosteczkę
  • trochę dżemu z owoców leśnych
  • jogurt naturalny
  • łyżeczka miodu
  • pokrojony w kosteczkę arbuz
  • przepołowione winogrona


Smacznego J


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój ślad :-) Jest mi niezmiernie miło :-)