środa, 12 lipca 2017

Risotto z pieczarkami i porem


Risotto to jedno z szybszych dań, które mogą pojawić się na naszym stole. Ja ten pyszny ryż przygotowałam z pieczarkami i porem.  Zapraszam do lektury, ale przede wszystkim do wypróbowania.

Czego potrzebujemy?
  • ryż risotto
  • trochę bulionu
  • pieczarki
  • por (zielona część)
  • przyprawy
  • oliwa


Ryż podsmażamy przez chwilę na oliwie, po czym dodajemy trochę bulionu i gotujemy. Pilnujemy miękkości ryżu ewentualnie dolewając bulionu, który wsiąka w ryż.

Pieczarki kroimy w plasterki i podsmażamy. Dodajemy kostki poru. Gdy wszystko się podsmaży dodajemy ryż. Całość przyprawiamy (ja użyłam tylko soli i pieprzu) i chwilę smażymy.




Jest to idealne danie zarówno na obiad, jak i na kolacje.

Życzę smacznego J


2 komentarze:

Dziękuję za Twój ślad :-) Jest mi niezmiernie miło :-)